Shortcuts
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen . Default .
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Kategorienanzeige

MARC 21

Preparation strategies used by interpreters in educational settings: an intervention study
Kategorie Beschreibung
001$ 1795287314
041$aeng
100$aRussell, Debra$eVerfasserIn$4aut
245$aPreparation strategies used by interpreters in educational settings$ban intervention study$cDebra Russell, Amy Williamson, Jen Hayes, and Anita Nelson-Julander
264$c2021
500$aLiteraturverzeichnis: Seite 168-172
690$aGebärdensprache
690$aDolmetschen
690$aSchule
690$aVorbereitung
690$aZwischenmenschliche Beziehung
700$aWilliamson, Amy$eVerfasserIn$4aut
700$aHayes, Jen$eVerfasserIn$4aut
700$aNelson-Julander, Anita$eVerfasserIn$4aut
773$tAdvances in educational interpreting$w(DE-627)1745730907$7:::m
852$c4 a 8268
936$j2021$h147-174