Shortcuts
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen . Default .
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Kategorienanzeige

MARC 21

Critical perspectives on plurilingualism in deaf education
Kategorie Beschreibung
001$ 1753308933
020$a9781800410732$z9781800410756$cpaperback$9978-1-80041-073-2
020$a9781800410749$chardback$9978-1-80041-074-9
020$z9781800410763
020$z9781800410770
041$aeng
245$aCritical perspectives on plurilingualism in deaf education$cedited by Kristin Snoddon and Joanne C. Weber
263$a2107
264$aBristol, UK$aBlue Ridge Summit, PA$bMultilingual Matters$c[2021]
300$axx, 248 Seiten
500$aIncludes bibliographical references
520$a"This book is the first edited international volume focused on critical perspectives on plurilingualism in deaf education, which encompasses education in and out of schools and across the lifespan. It explores issues such as bimodal bilingualism, translanguaging, teacher education, sign language interpreting and parent sign language learning"--
690$aHörgeschädigtenpädagogik
690$aMehrsprachigkeit
690$aGebärdensprache
700$aSnoddon, Kristin$eHerausgeberIn$4edt
700$aWeber, Joanne C.$eHerausgeberIn$4edt
776$iErscheint auch als$z9781800410756$nOnline-Ausgabe$tCritical perspectives on plurilingualism in deaf education$dBristol, UK ; Blue Ridge Summit, PA : Multilingual Matters, [2021]$w(DLC)2021011542
852$c4 a 7998