1 |
|
Advances in educational interpreting [Buch]
|
|
2021 |
10188867
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Verfügbar in: Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen.
Anzahl Exemplare: 1.
|
2 |
|
Bayerische Gehörlosengeschichte im Wandel der Zeit: Gehörlosenbewegung in Bayern - seit dem 18. Jahrhundert bis heute [Buch]
|
|
2021 |
|
Regalstandort: 2021/055.
Verfügbar in: Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen.
Anzahl Exemplare: 1.
|
3 |
|
Communication considerations and relational dialectical tensions experienced by educational interpreters [Aufsatz]
|
Underwood, Morgan T.
|
2021 |
10189266
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
4 |
|
Debunking the myths of American sign language in academic settings [Aufsatz]
|
Kurz, Christopher A.
|
2021 |
10189275
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
5 |
|
The educational interpreter supervision and support survey: Part 1 [Aufsatz]
|
Weirick, Whitney R.
|
2021 |
10188727
|
Regalstandort: 4 g 1, 166.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
6 |
|
Educational interpreters: facilitating communication or facilitating education? [Aufsatz]
|
Lawson, Heather
|
2021 |
10189272
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
7 |
|
The effects of negative thought patterns on sign language interpreters and their work [Aufsatz]
|
Hoekman, Hanna
|
2021 |
10189269
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
8 |
|
The impact of sign language interpreter skill on education outcomes in K-12 settings [Aufsatz]
|
Cates, Deborah
|
2021 |
10189258
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
9 |
|
Interpreters collaborating in K-12 education [Aufsatz]
|
Brimm, Karen
|
2021 |
10189273
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
10 |
|
Interpreters in the postsecondary setting: online professional development [Aufsatz]
|
Monikowksi, Christine
|
2021 |
10189271
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
11 |
|
Interpreting and language access: spoken language interpreters in U.S. contexts [Aufsatz]
|
Mellinger, Christopher D.
|
2021 |
10189262
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
12 |
|
Interpreting for deaf and hard of hearing emergent signers in academia [Aufsatz]
|
Miner, Cami
|
2021 |
10189263
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
13 |
|
K-12 educational interpreters' strategies to support deaf refugee and immigrant students [Aufsatz]
|
Fischbeck, Carly
|
2021 |
10189270
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
14 |
|
A native-user approach: the value of certified deaf interpreters in K-12 settings [Aufsatz]
|
Thibodeau, Regan
|
2021 |
10189259
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
15 |
|
No two interpretations are alike: a study of constructed meaning in English to American sign language interpretations in education [Aufsatz]
|
Kurz, Kim B.
|
2021 |
10189268
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
16 |
|
Preparation strategies used by interpreters in educational settings: an intervention study [Aufsatz]
|
Russell, Debra
|
2021 |
10189267
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
17 |
|
The realistic role metaphor for educational interpreters [Aufsatz]
|
Fitzmaurice, Stephen B.
|
2021 |
10189274
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
18 |
|
The role of the educational interpreter: perceptions of administrators and teachers [Buch]
|
Fitzmaurice, Stephen B.
|
2021 |
|
Regalstandort: 4 a 6521.
Verfügbar in: Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen.
Anzahl Exemplare: 1.
|
19 |
|
Sign language brokering in deaf-hearing families [Buch]
|
Napier, Jemina
|
2021 |
|
Regalstandort: 4 a 8256.
Verfügbar in: Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen.
Anzahl Exemplare: 1.
|
20 |
|
Signed language interpreters in education: perspectives on their role in deaf and hard of hearing students' educational placement [Aufsatz]
|
Kurz, Kim B.
|
2021 |
10189277
|
Regalstandort: 4 a 8268.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|