Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen . Default .
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Deaf education and challenges for bilingual/multilingual students

Deaf education and challenges for bilingual/multilingual students
Exemplarinformationen
Barcode Regalstandort Bandzählg. Zweigstelle Status Fällig am Vorm.
70008687 4 a 8267
  Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen . Verfügbar .  
. Katalogdatensatz10188868 ItemInfo Datensatzanfang . Katalogdatensatz10188868 ItemInfo Seitenanfang .
Kataloginformation
Feldname Details
Identnummer 1758662174
ISBN 978-1-7998-8182-7
978-1-7998-8181-0
Sprache eng
Titel Deaf education and challenges for bilingual/multilingual students / Millicent Malinda Musyoka
Erscheinungsvermerk Hershey, PA : IGI Global , [2022]
, © 2022
Umfangsangabe xxiv, 407 Seiten
Notizen Includes bibliographical references and index
Zusammenfassung : African American parents' application of early literacy strategies / Zanthia Smith -- Wholistic planning and literacy assessment for bi/multilingual and bi/multicultural DHH students / Pamela Luft -- Deaf culture in inclusive schools / Carrie Woods -- Families of deaf children with co-concurring disabilities / Mary Ann Gray, Sandra Edwards, Frances Courson -- Multilingual ability among deaf students in multicultural education contexts : policies and principles for teaching / Martin Musengi -- Family-centered intervention for deaf and hard of hearing multilingual learners / Elizabeth Rosenzweig, Jenna Voss, Maria Melo, María Fernanda Valencia -- Challenges and opportunities with deaf multilingual learners / Alliete Alfano, Sarah Radlinski, Mariana Helbig -- Examining fatigue for students who are deaf or hard of hearing through universal design for learning / Natalia Rohatyn-Martin, Denyse Hayward -- Bilingual and multilingual education for deaf students, linguistic minorities / Abdulaziz Alqahtani -- Strategies of teaching bilingual/multilingual deaf students : language acquisition by the deaf individuals / Bunyasi Awori -- Literacy and deaf and hard of hearing multilingual learners / Thangi Appanah -- Bilingualism, deafness, and literacy : four assumptions and four responses / Douglas Williams, Jr. -- Universal design for learning and technology in deaf education / Raschelle Neild, Katie Taylor, Amanda Crecelius -- Literacy strategies for the d/DHH/EL population / Molly Turner.
Schlagwörter Deaf Education
Multilingual persons Education
Linguistic minorities Education
Instructional systems Design
Schlagwort Gehörlosigkeit
Bildung
Mehrsprachigkeit
Gehörlosenpädagogik
Zweisprachigkeit
Sprachliche Minderheit
Schreib- und Lesefähigkeit
Weitere Verfasser Musyoka, Millicent Malinda 1971- HerausgeberIn
Andere physische Form 9781799881834
Erscheint auch als Online-Ausgabe Deaf education and challenges for bilingual/multilingual students Hershey, PA : Information Science Reference, 2021
Erscheint auch als Online-Ausgabe Deaf education and challenges for bilingual / multilingual students Hershey, PA : Information Science Reference, 2022 1 Online-Ressource (xxiv, 407 Seiten) 9781799881834
Signatur 4 a 8267
Kataloginformation10188868 Datensatzanfang . Kataloginformation10188868 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.