Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Simple
Catalogue Display
Catalogue Display
Previous Title
.
Inklusion ist möglich! Erfahrungen und praktische Unterrichtsbeispiele aus dem Schulalltag einer inklusiven Gesamtschule; [5. bis 10. Klasse]
Item Information
Catalogue Record 10070733
.
Catalogue Information
Catalogue Record 10070733
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
Res.
70005875
2015/160
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen
.
Available
.
Select this item
Download Title
Catalogue Record 10070733
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
.
Catalogue Record 10070733 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 10070733 ItemInfo
Top of page
.
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
1612427308
ISBN
978-3-403-23253-7
Sprache
ger
Person
Höchst, Thomas
Titel
Inklusion ist möglich! : Erfahrungen und praktische Unterrichtsbeispiele aus dem Schulalltag einer inklusiven Gesamtschule; [5. bis 10. Klasse] / Thomas Höchst, Thomas Masyk
Auflage
2. Aufl.
Erscheinungsvermerk
Hamburg : Persen , 2014
Umfangsangabe
86 S. : graf. Darst.
Reihe
Bergedorfer Grundsteine Schulalltag
Schlagwort
Inklusive Pädagogik
Gesamtschule
Weitere Verfasser
Masyk, Thomas
Signatur
2015/160
.
ISBD Display
Catalogue Record 10070733
.
Tag Display
Catalogue Record 10070733
.
Related Works
Catalogue Record 10070733
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10070733
.
Catalogue Information 10070733
Beginning of record
.
Catalogue Information 10070733
Top of page
.