1 |
|
"Let's play catch together": full-body interaction to encourage collaboration among hearing-impaired children [Aufsatz]
|
Komiya, Naoki
|
2018 |
10187551
|
Regalstandort: 4 a 8260,1.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
2 |
|
Accessible eLearning - eLearning for accessibility/AT: introduction to the special thematic session [Aufsatz]
|
Draffan, E. A.
|
2018 |
10187533
|
Regalstandort: 4 a 8260,1.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
3 |
|
Assessing support needs for developing an app-based assistive system for enhancing independence in the autism spectrum: results from a mixed-mode study [Aufsatz]
|
Gyori, Miklos
|
2018 |
10187573
|
Regalstandort: 4 a 8260,1.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
4 |
|
An assessment of the education of the deaf: impressions of an overseas tour [Aufsatz]
|
Vaughan, V. H.
|
1961 |
10188219
|
Regalstandort: 4 g 20, 28.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
5 |
|
Assistive Technologien [Aufsatz]
|
Dirks, Susanne
|
2019 |
10190201
|
Regalstandort: 2022/098.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
6 |
|
Augmentative and alternative communication emerging trends, opportunities and innovations: introduction to the special thematic session [Aufsatz]
|
Draffan, E. A.
|
2022 |
10190970
|
Regalstandort: 4 a 8278.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
7 |
|
Automated vs human recognition of emotional facial expressions of high-functioning children with autism in a diagnostic-technological context: explorations via a bottom-up approach [Aufsatz]
|
Gyori, Miklos
|
2018 |
10187572
|
Regalstandort: 4 a 8260,1.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
8 |
|
A cloud robotics platform to enable remote communication for deafblind people [Aufsatz]
|
Russo, Ludovico Orlando
|
2018 |
10187542
|
Regalstandort: 4 a 8260,1.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
9 |
|
Communication support system of smart glasses for the hearing impaired [Aufsatz]
|
Watanabe, Daiki
|
2018 |
10187546
|
Regalstandort: 4 a 8260,1.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
10 |
|
Contemporary assistive technologies for students with hearing loss in higher education [Aufsatz]
|
Kožuh, Ines
|
2022 |
10190975
|
Regalstandort: 4 a 8278.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
11 |
|
The deaf in the Soviet [Aufsatz]
|
Usjmakin, B.
|
1966 |
10187859
|
Regalstandort: 4 g 14, 19.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
12 |
|
Detection of input-difficult words by automatic speech recognition for PC captioning [Aufsatz]
|
Takeuchi, Yoshinori
|
2018 |
10187538
|
Regalstandort: 4 a 8260,1.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
13 |
|
Developement and evaluation of system for automatically generating sign-language CG animation using meterological information [Aufsatz]
|
Azuma, Makiko
|
2018 |
10187547
|
Regalstandort: 4 a 8260,1.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
14 |
|
DysHelper - the dyslexia assistive approach user study [Aufsatz]
|
Pařilova, Tereza
|
2018 |
10187558
|
Regalstandort: 4 a 8260,1.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
15 |
|
Implementation of automatic captioning system to enhance the accessibility of meetings [Aufsatz]
|
Fume, Kosei
|
2018 |
10187537
|
Regalstandort: 4 a 8260,1.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
16 |
|
Kommunikationskulturen bei Menschen mit Sprach- und Kommunikationsstörungen: Zugänge aus Sicht der Pädagogik [Aufsatz]
|
Sallat, Stephan
|
2022 |
10189253
|
Regalstandort: 2022/033.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
17 |
|
One man's crusade against deafness [Aufsatz]
|
Boggia, Ralph
|
1964 |
10188102
|
Regalstandort: 4 g 37, 43.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
18 |
|
Open licensed AAC in a collaborative ecosystem [Aufsatz]
|
Draffan, E. A.
|
2022 |
10190971
|
Regalstandort: 4 a 8278.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
19 |
|
Phonetic devices to aid deaf in near future [Aufsatz]
|
Bubeck, Allan F.
|
1960 |
10187770
|
Regalstandort: 4 g 14, 12.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|
20 |
|
A preliminary observation on the effect of visual information in learning environmental sounds for deaf and hard of hearing people [Aufsatz]
|
Kato, Yuu
|
2018 |
10187536
|
Regalstandort: 4 a 8260,1.
Aktuell keine Exemplare verfügbar.
|