Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Simple
Catalogue Display
Catalogue Display
Historische, strukturelle und institutionelle Bedingungen für Gewalterfahrungen von Kindern mit Hörbehinderung an Internatsschulen zwischen 1945 und 1970: Transfer von Erkenntnissen aus allgemeinen Aufarbeitungsstudien zu Gewalt an Kindern
Catalogue Information
Catalogue Record 10191514
.
Download Title
Catalogue Record 10191514
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
1848865112
Sprache
ger
Person
Hintermair, Manfred
VerfasserIn
Titel
Historische, strukturelle und institutionelle Bedingungen für Gewalterfahrungen von Kindern mit Hörbehinderung an Internatsschulen zwischen 1945 und 1970 : Transfer von Erkenntnissen aus allgemeinen Aufarbeitungsstudien zu Gewalt an Kindern / Manfred Hintermair
Erscheinungsvermerk
, 2023
Umfangsangabe
: Illustration
Schlagwort
Hörgeschädigtes Kind
Gewalt
Gehörlosenschule
Internat
Vergangenheitsbewältigung
Geschichte 1945 - 1970
Quelle
Hörgeschädigtenpädagogik. Heidelberg : Median-Verl., 1971 77(2023), 2, Seite 76-86
volume:77 year:2023 number:2 pages:76-86
Signatur
2 g 8, 77
Quelle
2023, S. 76-86
.
ISBD Display
Catalogue Record 10191514
.
Tag Display
Catalogue Record 10191514
.
Related Works
Catalogue Record 10191514
.
Bibliogr. Links
Catalogue Record 10191514
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10191514
.
Catalogue Information 10191514
Beginning of record
.
Catalogue Information 10191514
Top of page
.