Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Browse Journal List
>
System Notification
Catalogue Display
Catalogue Display
"Plus - Wenn etwas dazugegeben wird" - Die Sprache mathematischer Zeichen von Anfang an verstehen: Sprachförderung im Mathematikunterricht bei Kindern mit Sprachentwicklungsstörungen durch das Medium Sandkasten
Catalogue Information
Catalogue Record 10191072
.
Download Title
Catalogue Record 10191072
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
1840597208
Sprache
ger
Person
Schneiderbanger, Franziska
Titel
"Plus - Wenn etwas dazugegeben wird" - Die Sprache mathematischer Zeichen von Anfang an verstehen : Sprachförderung im Mathematikunterricht bei Kindern mit Sprachentwicklungsstörungen durch das Medium Sandkasten / Franziska Schneiderbanger (München)
Erscheinungsvermerk
, 2023
Umfangsangabe
: Illustrationen
Schlagwort
Mathematikunterricht
Sprachentwicklungsstörung
Sachrechnen
Sprachförderung
Quelle
Sprachförderung und Sprachtherapie in Schule und Praxis.
volume:12 year:2023 number:1 pages:14-24
Signatur
2 g 291, 12
Quelle
2023, S. 14-24
.
ISBD Display
Catalogue Record 10191072
.
Tag Display
Catalogue Record 10191072
.
Related Works
Catalogue Record 10191072
.
Bibliogr. Links
Catalogue Record 10191072
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10191072
.
Catalogue Information 10191072
Beginning of record
.
Catalogue Information 10191072
Top of page
.