Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Simple
>
System Notification
Catalogue Display
Catalogue Display
"Jetzt sehe ich, was mein Kind für Fortschritte macht!" Wie verändern die "Bildungs- und Lerngeschichten" die Bildungs- und Erziehungspartnerschaft mit Eltern? : Ergebnisse aus zwei Evaluationsstudien in Kindertageseinrichtungen der Schweiz
Catalogue Information
Catalogue Record 10190861
.
Download Title
Catalogue Record 10190861
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
1837297290
Sprache
ger
Person
Wustmann, Corina
VerfasserIn
Titel
"Jetzt sehe ich, was mein Kind für Fortschritte macht!" : Wie verändern die "Bildungs- und Lerngeschichten" die Bildungs- und Erziehungspartnerschaft mit Eltern? : Ergebnisse aus zwei Evaluationsstudien in Kindertageseinrichtungen der Schweiz / Corina Wustmann Seiler, Carina Kammerer, Arna Villiger
Erscheinungsvermerk
, 2022
Umfangsangabe
: Tabellen
Schlagwort
Kindertagesstätte
Elternarbeit
Lerngeschichte
Weitere Verfasser
Kammerer, Carina
Villiger, Arna
Quelle
Frühförderung interdisziplinär. München : Reinhardt, 1982 41(2022), 4, Seite 184-198
volume:41 year:2022 number:4 pages:184-198
Signatur
2 g 245, 41
Quelle
2022, S. 184-198
.
ISBD Display
Catalogue Record 10190861
.
Tag Display
Catalogue Record 10190861
.
Related Works
Catalogue Record 10190861
.
Bibliogr. Links
Catalogue Record 10190861
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10190861
.
Catalogue Information 10190861
Beginning of record
.
Catalogue Information 10190861
Top of page
.