Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Advanced
Catalogue Display
Catalogue Display
"Wer weiß was? Wow! Wortschatz!" Fach-/Wortschatz - Lernstrategie - Training (FWLT) - Ein Beispiel zur Adaption des Konzepts "Wortschatzsammler" für die Sekundarstufe I: eine Möglichkeit der semantisch-lexikalischen Förderung im sprachsensiblen Fachunterricht in sprachheterogenen und inklusiven Settings
Catalogue Information
Catalogue Record 10190761
.
Download Title
Catalogue Record 10190761
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
1688023690
Sprache
ger
Person
Bastians, Ellen
VerfasserIn
Titel
"Wer weiß was? Wow! Wortschatz!" Fach-/Wortschatz - Lernstrategie - Training (FWLT) - Ein Beispiel zur Adaption des Konzepts "Wortschatzsammler" für die Sekundarstufe I : eine Möglichkeit der semantisch-lexikalischen Förderung im sprachsensiblen Fachunterricht in sprachheterogenen und inklusiven Settings / Ellen Bastians
Erscheinungsvermerk
, 2016
Umfangsangabe
: Tabelle
Notizen
Literaturangaben
Quelle
Sprache und Inklusion als Chance?!. 1. Auflage Idstein : Schulz-Kirchner Verlag, 2016 (2016), Seite 169-175 464 Seiten
year:2016 pages:169-175
Signatur
2016/142
Quelle
2016, S. 169-175
.
ISBD Display
Catalogue Record 10190761
.
Tag Display
Catalogue Record 10190761
.
Related Works
Catalogue Record 10190761
.
Bibliogr. Links
Catalogue Record 10190761
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10190761
.
Catalogue Information 10190761
Beginning of record
.
Catalogue Information 10190761
Top of page
.