Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Browse Journal List
Catalogue Display
Catalogue Display
Previous Title
.
Wie bewerten Eltern die Einführung inklusiver Settings in der Sekundarstufe der Förderschule? Ergebnisse der Befragung der Eltern von Schüler*innen mit und ohne Hörschädigung am Pfalzinstitut für Hören und Kommunikation in Frankenthal/Pfalz
Catalogue Information
Catalogue Record 10190233
.
Download Title
Catalogue Record 10190233
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
181628727X
Sprache
ger
Person
Hüther, Alexander M.
Titel
Wie bewerten Eltern die Einführung inklusiver Settings in der Sekundarstufe der Förderschule? : Ergebnisse der Befragung der Eltern von Schüler*innen mit und ohne Hörschädigung am Pfalzinstitut für Hören und Kommunikation in Frankenthal/Pfalz / Alexander M. Hüther
Erscheinungsvermerk
, 2022
Umfangsangabe
: Illustrationen
Schlagwort
Hörgeschädigtenschule
Inklusive Schule
Eltern
Befragung
Pfalzinstitut für Hören und Kommunikation
Quelle
Hörgeschädigtenpädagogik. Heidelberg : Median-Verl., 1971 76(2022), 3, Seite 154-161
volume:76 year:2022 number:3 pages:154-161
Signatur
2 g 8, 76
Quelle
2022, S. 154-161
.
ISBD Display
Catalogue Record 10190233
.
Tag Display
Catalogue Record 10190233
.
Related Works
Catalogue Record 10190233
.
Bibliogr. Links
Catalogue Record 10190233
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10190233
.
Catalogue Information 10190233
Beginning of record
.
Catalogue Information 10190233
Top of page
.