Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Simple
Catalogue Display
Catalogue Display
Sinnentnehmendes Lesen üben - Textebene: Lesekompetenz von Anfang an
Item Information
Catalogue Record 10190163
.
Catalogue Information
Catalogue Record 10190163
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
Res.
70008940
2017/129,2
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen
.
Available
.
Select this item
Download Title
Catalogue Record 10190163
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
.
Catalogue Record 10190163 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 10190163 ItemInfo
Top of page
.
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
1816772569
ISBN
978-3-403-23502-6
Sprache
ger
Person
Rosendahl, Julia
Titel
Sinnentnehmendes Lesen üben - Textebene : Lesekompetenz von Anfang an / Julia Rosendahl
Weiterer Titel
2. - 5. Klasse Titelzusatz auf dem Umschlag
Auflage
5. Auflage
Erscheinungsvermerk
Hamburg : Persen , 2021
Umfangsangabe
83 Seiten : Illustrationen
Reihe
Bergedorfer Unterrichtsideen
Notizen
Sonderpädagogische Förderung
Schlagwort
Leseerziehung
Lesekompetenz
Deutschunterricht
Grundschule
Sonderpädagogik
Quelle
Textebene T
Signatur
2017/129,2
Quelle
Schreibunterricht, Leseunterricht,
.
ISBD Display
Catalogue Record 10190163
.
Tag Display
Catalogue Record 10190163
.
Related Works
Catalogue Record 10190163
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10190163
.
Catalogue Information 10190163
Beginning of record
.
Catalogue Information 10190163
Top of page
.