Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
System Notification
Catalogue Display
Catalogue Display
Ähnliche Laute unterscheiden: einfaches Übungsmaterial für Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf : 1.-4. Klasse
Item Information
Catalogue Record 10188938
.
Catalogue Information
Catalogue Record 10188938
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
Res.
70008736
2022/023
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen
.
Available
.
Select this item
Download Title
Catalogue Record 10188938
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
.
Catalogue Record 10188938 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 10188938 ItemInfo
Top of page
.
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
1794992383
ISBN
978-3-403-21070-2
Sprache
ger
Person
Rehschuh-Blasse, Ulrike
Titel
Ähnliche Laute unterscheiden : einfaches Übungsmaterial für Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf : 1.-4. Klasse / Ulrike Rehschuh-Blasse
Auflage
3. Auflage
Erscheinungsvermerk
Hamburg : Persen , 2021
Umfangsangabe
94 Seiten : Illustrationen
Reihe
Bergedorfer Kopiervorlagen
Sonderpädagogische Förderung
Schlagwort
Schriftsprache
Spracherwerb
Deutschunterricht
Schuljahr 1-4
Konsonant
Anlaut
Lehrmittel
Körperschaft
Persen Verlag
Verlag
Signatur
2022/023
Quelle
Grundschule, Primarstufe,
.
ISBD Display
Catalogue Record 10188938
.
Tag Display
Catalogue Record 10188938
.
Related Works
Catalogue Record 10188938
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10188938
.
Catalogue Information 10188938
Beginning of record
.
Catalogue Information 10188938
Top of page
.