Shortcuts
Please wait while page loads.
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

Der Einfluss (schrift-)sprachlicher und kognitiv-strategischer Kompetenzen auf das Leseverständnis von Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf = The contributions of language-/literacy skills and reading strategies on reading comprehension in young students with special educational needs

Catalogue Information
Field name Details
Identnummer 1832527573
Sprache ger
Person Mayer, Andreas VerfasserIn
Titel Der Einfluss (schrift-)sprachlicher und kognitiv-strategischer Kompetenzen auf das Leseverständnis von Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf : = The contributions of language-/literacy skills and reading strategies on reading comprehension in young students with special educational needs / Andreas Mayer
Parallel title The contributions of language-/literacy skills and reading strategies on reading comprehension in young students with special educational needs
Erscheinungsvermerk , 2020
Umfangsangabe : graphische Darstellungen
Schlagwort Schüler
Sonderpädagogischer Förderbedarf
Leseverstehen
Worterkennung
Wortschatz
Sprachverstehen
Quelle Praxis Sprache. Idstein : Schulz-Kirchner, 2010 65(2020), 1, Seite 5-18
volume:65 year:2020 number:1 pages:5-18
Signatur 2 g 290, 65
Quelle 2020, S. 5-18
Catalogue Information 10168983 Beginning of record . Catalogue Information 10168983 Top of page .