Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Simple
Catalogue Display
Catalogue Display
Praxis TEACCH: Kompetenz-Schlüssel: Wege zum Handeln eröffnen
Item Information
Catalogue Record 10072016
.
Catalogue Information
Catalogue Record 10072016
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
Res.
70006475
2017/073
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen
.
Available
.
Select this item
Download Title
Catalogue Record 10072016
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
.
Catalogue Record 10072016 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 10072016 ItemInfo
Top of page
.
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
880247932
ISBN
978-3-8080-0820-1
3-8080-0820-2 9783808008201
978-3-8080-0820-1
Sprache
ger
Person
Häußler, Anne
Titel
Praxis TEACCH: Kompetenz-Schlüssel : Wege zum Handeln eröffnen / Anne Häußler
Weiterer Titel
Kompetenz-Schlüssel Titel auf dem Umschlag
Erscheinungsvermerk
Dortmund : verlag modernes lernen, vml , [2017]
, © 2017
Umfangsangabe
99 Seiten : Illustrationen
Schlagwort
Verhaltensgestörtenpädagogik
Autismus
Fähigkeit
Autonomie
Teilhabe
Autismus
Alltag
Förderung
Körperschaft
verlag modernes lernen Borgmann GmbH & Co. KG
Verlag
Signatur
2017/073
Internet Site
Inhaltsverzeichnis
.
ISBD Display
Catalogue Record 10072016
.
Tag Display
Catalogue Record 10072016
.
Related Works
Catalogue Record 10072016
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10072016
.
Catalogue Information 10072016
Beginning of record
.
Catalogue Information 10072016
Top of page
.