Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Simple
>
System Notification
Catalogue Display
Catalogue Display
Auditive Wahrnehmung - Textebene: differenzierte Hör- und Leseübungen für Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf
Item Information
Catalogue Record 10071937
.
Catalogue Information
Catalogue Record 10071937
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
Res.
70007226
DT 8000 R813 A912-3
Lesesaal
.
On Loan
.
16 Dec 2024
Select this item
Download Title
Catalogue Record 10071937
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
.
Catalogue Record 10071937 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 10071937 ItemInfo
Top of page
.
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
1024121453
ISBN
3-403-20322-0
978-3-403-20322-3
Sprache
ger
Person
Rosendahl, Julia
Titel
Auditive Wahrnehmung - Textebene : differenzierte Hör- und Leseübungen für Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf / Julia Rosendahl, Tobias Rosendahl
Weiterer Titel
3.-5. Klasse Titelzusatz auf dem Umschlag
Auflage
1. Auflage
Erscheinungsvermerk
Hamburg : Persen , 2018
Umfangsangabe
88 Seiten : Illustrationen + 1 Audio-CD
Reihe
Bergedorfer Unterrichtsideen
Sonderpädagogische Förderung
Schlagwort
Lautwahrnehmung
Hörerziehung
Hörverstehen
Text
Sonderpädagogik
Förderunterricht
Schuljahr 3-5
Lautwahrnehmung
Hörerziehung
Hörverstehen
Text
Sonderschule
Schuljahr 3-5
CD
Weitere Verfasser
Rosendahl, Tobias
Körperschaft
Persen Verlag
Verlag
Signatur
DT 8000 R813 A912-3
2019/054,3
Quelle
Psychophysiologie,
.
ISBD Display
Catalogue Record 10071937
.
Tag Display
Catalogue Record 10071937
.
Related Works
Catalogue Record 10071937
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10071937
.
Catalogue Information 10071937
Beginning of record
.
Catalogue Information 10071937
Top of page
.