Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Simple
Catalogue Display
Catalogue Display
Anders hören - besser verstehen: Die Professionalität pädagogischen Handelns in der Arbeit mit gehörlosen Kindern und Jugendlichen
Item Information
Catalogue Record 10069758
.
Catalogue Information
Catalogue Record 10069758
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
Res.
70005608
2015/062
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen
.
Available
.
Select this item
Download Title
Catalogue Record 10069758
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
.
Catalogue Record 10069758 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 10069758 ItemInfo
Top of page
.
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
828366276
ISBN
978-3-639-72930-6
3-639-72930-7
Sprache
ger
Person
Gaßner, Alexa
Titel
Anders hören - besser verstehen : Die Professionalität pädagogischen Handelns in der Arbeit mit gehörlosen Kindern und Jugendlichen / Alexa Gaßner
Erscheinungsvermerk
Saarbrücken : AV Akademikerverlag , 2015
Umfangsangabe
iv, 236 S. : Ill.
Reihe
Reihe Humanwissenschaften
Schlagwort
Gehörlosigkeit
Kind
Jugend
Gehörlosenpädagogik
Hörschädigung
Hörgeschädigtenpädagogik
Hörgeschädigtenpädagoge
Professionalität
Signatur
2015/062
.
ISBD Display
Catalogue Record 10069758
.
Tag Display
Catalogue Record 10069758
.
Related Works
Catalogue Record 10069758
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10069758
.
Catalogue Information 10069758
Beginning of record
.
Catalogue Information 10069758
Top of page
.