Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Simple
>
Search Results
Catalogue Display
Catalogue Display
Previous Title
.
Die Ausbildungsregelungen für behinderte Menschen unter Berücksichtigung quantitativer und qualitativer Kriterien und Fragestellungen: Abschlussbericht
Catalogue Information
Catalogue Record 10058921
.
Download Title
Catalogue Record 10058921
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
1651641684
ISBN
978-3-88555-849-1
Sprache
ger
Titel
Die Ausbildungsregelungen für behinderte Menschen unter Berücksichtigung quantitativer und qualitativer Kriterien und Fragestellungen : Abschlussbericht / Kirsten Vollmer, Claudia Frohnenberg (Hrsg.). Bundesinstitut für Berufsbildung, Bonn
Erscheinungsvermerk
Bonn : Bundesinstitut für Berufsbildung , 2008
Umfangsangabe
Online-Ressource
Reihe
Bundesinstitut für Berufsbildung <Bonn>: Wissenschaftliche Diskussionspapiere
; 103
Schlagwort
Behinderung
Ausbildung
Berufsbildung
Bildungspolitik
Online-Ressource
Weitere Verfasser
Vollmer, Kirsten
Körperschaft
Bundesinstitut für Berufsbildung
Reihe
Zur Diskussion: Berufsbildungsforschung
Internet Site
Volltext
See Also
Volltext
See Also
Volltext
See Also
http://urn:nbn:de:0035-0389-1
.
ISBD Display
Catalogue Record 10058921
.
Tag Display
Catalogue Record 10058921
.
Related Works
Catalogue Record 10058921
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10058921
.
Catalogue Information 10058921
Beginning of record
.
Catalogue Information 10058921
Top of page
.