Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Browse Journal List
>
Search Results
Catalogue Display
Catalogue Display
Previous Title
.
Mehr als Wissen: Schule zwischen Werten, Normen und Grenzen: 15. Jahrestagung in Eisenach
Item Information
Catalogue Record 10041588
.
Catalogue Information
Catalogue Record 10041588
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
Res.
70001924
2 g 253, 17
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen
.
Available
.
Select this item
Download Title
Catalogue Record 10041588
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
.
Catalogue Record 10041588 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 10041588 ItemInfo
Top of page
.
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
10041588
Sprache
dt.
Titel
Mehr als Wissen: Schule zwischen Werten, Normen und Grenzen
: 15. Jahrestagung in Eisenach
Erscheinungsvermerk
Berlin , 2009
Umfangsangabe
120 S. : Ill.
Reihe
dfgs-Forum
; 17
Schlagwort
Sozialkompetenz
Verhaltensstörung
Hörgeschädigtes Kind
Psychische Gesundheit
Lehrer
Hörgeschädigtenpädagogik
Eisenach <2009>
Kongress
Körperschaft
Deutscher Fachverband für Gehörlosen- und Schwerhörigenpädagogik
Quelle
Forum.
Signatur
2 g 253, 17
.
ISBD Display
Catalogue Record 10041588
.
Tag Display
Catalogue Record 10041588
.
Related Works
Catalogue Record 10041588
.
Bibliogr. Links
Catalogue Record 10041588
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10041588
.
Catalogue Information 10041588
Beginning of record
.
Catalogue Information 10041588
Top of page
.