Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Simple
Catalogue Display
Catalogue Display
Versteh' mich! Programm zur ganzheitlichen Beobachtung und Diagnose für die sprachheilpädagogische Praxis ; Kopiervorlagen
Item Information
Catalogue Record 10030007
.
Catalogue Information
Catalogue Record 10030007
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
Res.
20023885
2007/218
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen
.
Available
.
Select this item
Download Title
Catalogue Record 10030007
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
.
Catalogue Record 10030007 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 10030007 ItemInfo
Top of page
.
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
502184574
ISBN
3-9501570-6-9
Sprache
ger
Person
Simon-Wokaun, Gabriele
Titel
Versteh' mich! : Programm zur ganzheitlichen Beobachtung und Diagnose für die sprachheilpädagogische Praxis ; Kopiervorlagen / Gabriele Simon-Wokaun; Margaret Toth-Bell
Erscheinungsvermerk
Salzburg : Ed. Tandem , c 2005
Umfangsangabe
64 Bl. : Ill.
Reihe
Reihe Pädagogik
Notizen
Literaturverz. Bl. 63 - 64.
Schlagwort
Sprachbehindertenpädagogik
Weitere Verfasser
Toth-Bell, Margaret
Signatur
2007/218
Internet Site
Inhaltstext
.
ISBD Display
Catalogue Record 10030007
.
Tag Display
Catalogue Record 10030007
.
Related Works
Catalogue Record 10030007
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10030007
.
Catalogue Information 10030007
Beginning of record
.
Catalogue Information 10030007
Top of page
.