Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Simple
>
System Notification
Catalogue Display
Catalogue Display
Frühförderung im Spannungsfeld von professioneller Fachlichkeit und familiärer Lebenswirklichkeit: Aufgezeigt am Beispiel der Früherziehung hörgeschädigter Kinder
Item Information
Catalogue Record 10005694
.
Catalogue Information
Catalogue Record 10005694
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
Res.
20003083
1990/194
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen
.
Available
.
Select this item
Download Title
Catalogue Record 10005694
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
.
Catalogue Record 10005694 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 10005694 ItemInfo
Top of page
.
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
1742086551
Sprache
ger
Person
Hintermair, Manfred
VerfasserIn
Titel
Frühförderung im Spannungsfeld von professioneller Fachlichkeit und familiärer Lebenswirklichkeit : Aufgezeigt am Beispiel der Früherziehung hörgeschädigter Kinder / Manfred Hintermair
Erscheinungsvermerk
München Basel : Ernst Reinhardt Verlag , 1989
Umfangsangabe
Seite 27-32
Schlagwort
Frühförderung
Quelle
Frühförderung interdisziplinär. 8. Jahrgang, Seite 27-32
Signatur
1990/194
.
ISBD Display
Catalogue Record 10005694
.
Tag Display
Catalogue Record 10005694
.
Related Works
Catalogue Record 10005694
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10005694
.
Catalogue Information 10005694
Beginning of record
.
Catalogue Information 10005694
Top of page
.