Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Search Simple
Catalogue Display
Catalogue Display
Heilpädagogik: eine Einführung in pädagogisches Sehen und Verstehen
Item Information
Catalogue Record 10002106
.
Catalogue Information
Catalogue Record 10002106
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
Res.
20001078
1993/128
Bibliothek Hör- und Sprachgeschädigtenwesen
.
Available
.
Select this item
Download Title
Catalogue Record 10002106
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
.
Catalogue Record 10002106 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 10002106 ItemInfo
Top of page
.
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
119235471
ISBN
3-7815-0712-2
Sprache
ger
Person
Meinertz, Friedrich
Titel
Heilpädagogik : eine Einführung in pädagogisches Sehen und Verstehen / von Friedrich Meinertz; Rudolf Kausen; Ferdinand Klein
Auflage
8., neubearb. Aufl.
Erscheinungsvermerk
Bad Heilbrunn/Obb. : Klinkhardt , 1992
Umfangsangabe
224 S.
Notizen
Literaturverz. S. 206 - 216.
Schlagwort
Sonderpädagogik
Sonderpädagogik
Sonderpädagogik
Weitere Verfasser
Kausen, Rudolf
1920-1983
Klein, Ferdinand
1934-
Signatur
1993/128
Quelle
Sonderpädagogik: Allgemeines,
Internet Site
Inhaltsverzeichnis
.
ISBD Display
Catalogue Record 10002106
.
Tag Display
Catalogue Record 10002106
.
Related Works
Catalogue Record 10002106
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10002106
.
Catalogue Information 10002106
Beginning of record
.
Catalogue Information 10002106
Top of page
.