Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
.
Bottom Menu
Help
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items List
.
New Items List by Group
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
You are here
:
>
Login Verification
>
New Item Group Details
Catalogue Display
Catalogue Display
Previous Title
.
"Wir versuchen immer den Weg in die Regelschule möglich zu machen" Bernd Günter ist Abteilungsleiter für den Bereich Beratung und Unterstützung an der Landesschule für Gehörlose und Schwerhörige Neuwied. Ein Interview über die Beschulung hörgeschädigter Kinder
Catalogue Information
Catalogue Record 10184672
.
Download Title
Catalogue Record 10184672
Export
Dieser Datensatz
As
Feldformat
Bibliographisches Format
ISBD-Format
MARC-Format
MARC-Binärformat
MARCXML-Format
Bis
Datei
E-Mail
Catalogue Information
Field name
Details
Identnummer
1810843332
Sprache
ger
Person
Strobel, Marisa
Titel
"Wir versuchen immer den Weg in die Regelschule möglich zu machen" : Bernd Günter ist Abteilungsleiter für den Bereich Beratung und Unterstützung an der Landesschule für Gehörlose und Schwerhörige Neuwied. Ein Interview über die Beschulung hörgeschädigter Kinder
Erscheinungsvermerk
, 2020
Schlagwort
Hörgeschädigtes Kind
Regelschule
Landesschule für Gehörlose und Schwerhörige <Neuwied>
Weitere Verfasser
Günter, Bernd
Quelle
Schnecke. Senden : Deutsche Cochlea Implantat Gesellschaft e.V., 1989 31(2020), 108, Seite 50-52
volume:31 year:2020 number:108 pages:50-52
Signatur
2 g 257, 2020
Quelle
2020, S. 50-52
.
ISBD Display
Catalogue Record 10184672
.
Tag Display
Catalogue Record 10184672
.
Related Works
Catalogue Record 10184672
.
Bibliogr. Links
Catalogue Record 10184672
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 10184672
.
Catalogue Information 10184672
Beginning of record
.
Catalogue Information 10184672
Top of page
.